lördag, juli 21, 2007

I wanna hold you but you're out of reach.

13:28

tränat, benen mycket piggare än vad jag trodde i början, kändes som det gick med hyfsat bra intensitet. hittat bra trappa&plank. ramlat i den bra trappan också, fast det var mest pga. låga trappsteg och regnvåt sten, inte stumma ben. hoppat hopprep och insett att det behöver jag öva på. kastat medicinboll och insett att jag får öka mängen reps nu, det känns inte i närheten så mycket som det gjorde förra första veckan- jag känner mig redan starkare och stabilare. det känns riktigt bra. :)

fått tag på Louice och bestämt när vi ska ses. uppdaterat mitt livstillstånd för mor&far, farmor&farfar. nu vet alla att jag lever bättre än igår. ätit lunch och jag behöver städa köket. mest plocka undan saker som ligger slängda överallt och ta en omgång med dammsugaren. vet inte om jag har så mycket lust med det. ska förbi farmor&farfar sen och låna fetvadd att ha i öronen när jag tränar och duschar. och köpa kyckling.

jag har nytvättat, utsläppt hår samt ett av mina nya linnen på mig och fina armband&örhängen. känner mig vacker som en dag och blivit namnsdagsgrattad av folk dessutom. :)

Inga kommentarer: