lördag, juni 30, 2007

turn it. leave it - stop. - formate it.

21:48

jag ska som nämnt dela ut tidningar imorgon jättemorse. jag är lite nervös, jag vill inte missa folk som ska ha tidning och få klagomål. huuu. dessutom känns det ovant att bege sig ut ensam, innan har jag ju alltid gått med Julia eller annat sällskap. nåja. det blir nog bra.

jag längtar till nästa vecka och Partille Cup. haaandboll. <3!

när jag stod och borstade tänderna nyss kom jag på att på måndag om en vecka och en dag ska jag laga hål i tänderna. herregud, jag får ångest och panikkänslor bara av att tänka på det. jag ska med andra ord undvika att tänka på det så mycket som möjligt. yes.

nu ska jag lägga mig så jag hinner få någon sömn. innan ska jag kolla så att jobbtelefonen fungerar som den ska och sen läsa en stund. nattis.

Inga kommentarer: