onsdag, maj 23, 2007

soundtrack from "back in the days"

17:54

imorse vaknade jag strax över åtta, fast jag hade satt klockan på nio. sen låg jag i sängen en timme och blundade och vägrade konsekvent att inse att jag vaknat en timme för tidigt när jag fick sova till nio. jag ägnade tiden åt att dagdrömma istället, mycket roligt. :) när jag väl klev upp ur sängen tänkte jag att nu ger jag blanka katten i min öroninflammation, nu tränar jag ikväll ändå. jag har för mycket överskottsenergi!

dagen har ägnats åt att först gå ner till Ica Maxi och köpa mjölk och frukt och sen iväg till Kungsbacka och hälsa på min gamla gymnasieskola. Louice mötte upp mig på stationen och så vandrade vi iväg. fick massa kramar och frågor om hur det var, vad jag gjorde, mådde jag bra? och jag sken som en sol. sen köpte vi kaffe och gick och satte oss runt husknuten där Louice rökte och jag var passiv rökare, just like old days. ;) pratade en massa, lyssnade en massa. kändes att oh, jag har saknat det här, den här raka konversationen. saknat Louice. <3

Gabs kom vid halv tre-tiden och fick Lotta att gråta. sen satt vi mest och pratade och drack kaffe och kramades lite mer och ungefär halv fyra kom Kenny och hämtade Gabby för att handla på Willys och vi smet med i baksätet. känns så bra att träffa Gabs och Louice oftare än typ varannan månad. :) sen tåg hem och slösa massa tid framför datorn. nyss ätit, ska strax ner och byta om. bra dag idag.

Inga kommentarer: