onsdag, april 25, 2007

oh you don't mean nothing at all to me.

22:18

jag är helt dödens i hela kroppen. åkte iväg med 14:53-tåget för att hinna med att hämta biljett innan jag skulle till Fysiken, men tji fick jag, för SF:s biljettkassor öppnar inte förrän 17:00. snopet. tog mig till gymmet, tyvärr mer än måttligt trött i skallen. det släppte lyckligtvis när jag kom igång och började träna med bror. whey. :) vid någon minut i 17 ungefär smet jag ner till receptionen och införskaffade drop-in-biljett till krafftaget. träffade på både Bus och Sanna där, kramade Bus och fick ragga-musiken av Sanna. Yay. <3! (jag lär plåga min stackars familj med den den närmaste framtiden. ^^) fick dessutom reda på att Sanna skulle ha funk efter krafttaget = skoj, eftersom jag missar funken imorgon.

alltså - tränade klart med bror, sprang ner och lämnade prylar i skåpet och gick mot krafttaget. fastande ett tag och pratade med Sanna och en okänd flicka som hade fransk uttal och var väldigt trevlig. sen hade jag krafttag och hade glömt min minneslapp, så jag la på för mycket vikt hela tiden. mina armar kommer vara helt lama imorgon, underbart. ^^ efter krafttaget var Bus en ängel och plockade undan mina vikter och jag sprang och bytte byxor så jag kunde funk:a i nåt. sen funkade jag. i ungefär 35 minuter, innan jag insåg att jag inte riktigt hade laddat med mat nog under dagen för att träna över tre timmar, så jag började spontant må illa och gick och satte mig i en hög vid väggen med huvudet mellan knäna. uhhh. jag tycker inte om sånt där. det hela slutade i alla fall med att jag inte kände minsta lust för att kräkas och lite diskret smet ut från passet (innan dess hann Lollo komma fram och fråga hur det var med mig. hon bidde orolig, snällt av henne.) och tog mig hem och fick ordentligt med mat i mig. stoppade på SF-biograf för att hämta ut biljett och sen en affär för att inhandla banan och lite bröd emellan Fysiken och tåget hem.

nu är jag hemma, har ätit tonfiskpastasallad och ett äpple --> mår bra mycket bättre. dock massa trött och kommer knappast att få något bra gjort med mig i det här tillståndet. snabb dusch och sen bums i bädd.

Inga kommentarer: