måndag, april 23, 2007

molnhuvud.

15:46

just nu tänker jag för mycket. lyckligtvis ska jag snart träna med bror, och sen ska jag på handboll med farfar och sen har jag jättemycket att göra hela veckan, så jag kommer inte ha tid att tänka för mycket alls. oh, vad bra. (jag antar att möjligheten finns att jag tänker ändå och det i sin tur kommer att påverka allt jag har att göra så att jag inte kan tänka på det utan tänker på det andra istället. är också en möjlighet, men jag väljer helst att ignorera den.)

idag har vi kokat och varmhållit grönsaker i skolan - morötter, vitkål och broccoli för att vara exakt. det var roligt. inte. men nu är det över och gjort och jag har tre dagar som jag i alla fall slipper gå till skolan och göra saker, jag kan sova tills jag vaknar på morgonen och sen ägna dagarna åt att plugga. förhoppningsvis gör jag det med. :)

Inga kommentarer: