onsdag, april 11, 2007

flyktbehov och frihetstänkande.

22:56

lugn igen. nu är det lugn igen. jag med. hem till Bus, äta gröt, prata, åka buss med henne till Mölndal och sen tåget hem. diskutera bostäder, bo ihop, flytta hemmifrån. vi hade bott bra ihop. jag vill det. hon vill det. hopefully we'll make it happen.

trött i alla muskler i hela kroppen. det luktar liv och mörker och fuktig natt ute. jag trodde jag såg Sanna på tåget, men det gjorde jag inte. jag blev glad ändå. det är stjärnklart. hysterisk röra imitt rum - jag borde städa. imorgon är det kiroprator, skola med lab och försöka skriva labrapport. sen funk på kvällen och hysteriskt springande för att hinna med 19:15-pendeln och dusch, skjuts till Anneberg och avslutning med handbollstjejerna. blir nog en bra dag.

Inga kommentarer: