torsdag, april 12, 2007

det talas om lyckliga slut.

23:24

dagen har varit bra. den höll på arr rasa ihop när vi skulle börja skriva labrapport, men efter att ha pratat om lite saker som definitivt inte hade med labrapport att göra så blev mitt humör bättre igen. jag har blivit knäckt av min kiropraktor - oerhört skönt, fast det lät som nacken gick av. helt ljuvligt att inte ha ont i nacken mer. höften har också lugnat sig betydligt. halleluja. :)

jag har införskaffat nya hörlurar. la för en gångs skull lite pengar på det och jag tycker redan det har betalat sig. hörlurarna sitter där de ska och låter ordentligt. yay. ^^ när jag skulle in till stan och funk:a, så såg jag Pernilla stå på perrongen i Kållered. vände mig om i stolen och trodde hon skulle titta upp. det gjorde hon inte. jag vinkade lite och trodde hon skulle se mig. det gjorde hon inte. jag gick och ställde mig brevid hennes säte och pratade med henne. då såg hon mig. :) så det kan bli. ^^ vi pratade. vi har inte setts på länge, inte haft anledning att ses antar jag. men jag tyckte om det. hon utstrålar ett lugn som jag.. imponeras av är nog fel ord. ett lugn som jag kan att ta till mig, ett slags allvar. det jag säger, det känns som hon tar det på allvar. det känns skönt. vi skiljdes åt vid Nordstan och när jag satt på min spårvagn till Domkyrkan så satt jag och storlog och mådde underbart. funk-passet visade sig bli hur toppen som helst också, och jag har varit på handbollsavslutning ikväll och när jag kom hem bakade jag bröd. och jag mår bra. och jag är glad. och ja. :) jag har till och med sökt några lägenheter.

Inga kommentarer: