lördag, april 28, 2007

let's keep it friendly.

20:17

whoa. pånyttfödd känns det som. springa till Anneberg, inget höftont, stretcha, åka tåg hem, av med svettiga kläder, duscha och äta macka&päron. huvudoch ryggvärken borta, lite av den extrema tröttpluggheten också.

på Annebergs station gick jag fram till slutet av perrongen och tillbaka, nynnandes med i låten som för tillfället spelades i mp3:n och när jag insåg att jag tyst gick och sjöng: "Don't you wish you're girlfriend was hot like me? Don't you wish you girlfriend was fun like me? Don't ya?" och kom att tänka på att här går jag iförd overallsbyxor, en rödrosa urtvättad t-shirt, mammas gamla Adidasjacka, med svettig och röd i ansiktet med en föga smickrande frisyr så flinade jag åt det ytterst ironiska i situationen. haha^^

nu blir det skrivslutspurt.

1 kommentar:

Laura sa...

Gamla träningskläder är det hetaste som finns! ~___^