torsdag, mars 29, 2007

To little starlight nowadays.

22:58

Jag har spelat säsongens sista handbollsmatch. Jag har förbaskat ont i fötterna. Jag träffade Jesper i Lisebergshallen - det var kul, jag har inte sett honom på ett tag. Han var jääätteskäggig. ^^

Imorgon är det redovisning och jag vill inte. Ingen lust. Vill sova. Måste duscha. Orkar inte det heller. Gör det imorgon, jag behöver ändå byta sängkläder och vädra. Jag är ecklig, jag vet. Det är tillfälligt.

Jag letar musik av DMX som jag lyssnade på i Örebro, men jag hittar inte rätt låt. Sanna höll inte funken idag, en annan tjej. Krångligt med ny koreografi. Jag vill helst ha Sanna. Hon satt bredvid och tittade på i alla fall.

Tre vilodagar kommande där jag ska ta det lugnt och gå promenader. Kanskekanske funk imorgon kväll. Jag får se. På måndag är det rivstart med träning inför GBGvarvet. Ska bli roligt. Linda kommer hem, yay. :)

Inga kommentarer: