torsdag, mars 08, 2007

Nearness of you.

14:21

Jag planerade verkligen att gå och lägga mig i tid igårkväll. Jag kom i säng runt tolv- halv ett. Så bra gick den planeringen.

Jag är trött i huvudet. Vart i skolan och gjorde heroiska ansträngningar för att plugga, men jag läser bara, det går inte in. Jag tänkte pröva att baka bröd med kesella idag, men den jästen jag tänkte använda visade sig ha möglat. Ganska äckligt och mycket oanvändbart. Så, jag ska upp till affären och handla jäst. Ska passa på att handla mer kesella &vetemjöl special också. Och viltskav till imorgon. Och qournfärs. Damn, jag behöver en lista.

Jag åt fisksoppan vi gjorde i skolan igår till lunch idag. Efter lite extra saltning smakade den toppen, men nåt i den är inte som det ska, för nu har jag haft kramp i magen i två timmar. Jag har en burk soppa till i kylskåpet, men den ska jag hälla ut. Magsjuka eller magkramp har aldrig gjort något gott. Inte mig i alla fall.

Inga kommentarer: