torsdag, mars 22, 2007

If I leave you, don't think that I will come back.

08:53

Jag känner inte alls för att mig in till skolan idag. Helst av allt vill jag gå och lägga mig igen och slumra till och från i nån timme till. Sen hade jag velat laga mat. Haft alldeles för lite tid över den här veckan, och det har inte blitt mycket matlagning alls. Tråkigt. Svängt ihop luncher på både tisdag&onsdag morgon, men det känns inte riktigt på något sätt.

Dagens första kopp kaffe urdrucken ur den prickiga muggen jag fick av Lisa i julklapp för två jular sen. Den är fin, jag tycker om den. Jag vet inte vad jag ska ha på mig idag. Enklast av allt hade varit mjukisbyxor, men det känns nej också. Dagen är full av I-landsproblem.

Äh. Mest av allt hade jag velat träffa Bus/Julia och krypa upp någonstans och mysa&prata med en kopp té i närheten. Men icke. Dagen dedikeras åt vitaminet riboflavin samt fysiologi&sjukdomslära.

Inga kommentarer: