onsdag, mars 28, 2007

I lit up my life with those matches I got, from those who stood by me when I was in pain, boy.

10:14

Igår var jag låg och sur och trött och det slutade med att jag resolut loggade ut från MSN för att människor var jobbiga och tjatade på mig. Sen gick jag ner i rummet och svor så det osade ett tag inför föräldrar. Det slutade med att jag satt lite ynkligt lutad mot pappa och han (på min inrådan) försäkrade mig om att allting kommer ordna sig och bli jättebra och att bänkpressen på gymmet idag kommer gå som en dans. Sen fick jag reda på att jag kan stänga av min mobil på nätterna och alarmet kommer fortfarande att ringa när jag programmerat det att ringa. Wow liksom. Varför har ingen berättat det för mig förut? :)

Så. Imorse, idag.
Morgonpromenad. Check.
Frukost. Check.
Varm dusch. Ohgudjacheck.
Dagens första kopp kaffe. Check.
Kommit igång med skolarbete. Check.

Idag känns saker bättre och mormor bakar bröd i köket. Hell yeah. :)

Inga kommentarer: