måndag, mars 05, 2007

As I see the snow falling down, I don't miss you at all.

22:20

Jag har farit runt som ett jehu hela dagen. Vara hemma, skola, hem igen och laga mat, iväg till Fysiken och agera coach åt bror (har fortfarande halsont så jag tvingar mig själv att inte träna. Idag, imorgon, och så får jag träna på onsdag. Yes.) sen iväg till Anneberg och titta på lillebrormatch, hem igen och nu är det nu. Phew. En av de ytterst roligaste sakerna i att kolla lillebrors matcher är en av pojkarna i laget som spelar på linjen. Han har ett minspel värdigt en Dramatenskådis, och såfort något går honom emot (han missar en passning/ett skott/någon annan missar ett skott/ect, ect.) så ser han så oliiiidligt plågad ut. Typ: "O ack och ve! Varför skola detta villfaras mig, min arma själ? O ve och fasa!" följt av att varje gång han ramlar i backen ser han vädjande upp poå domaren med handflatorna uppåt i en uppgiven gest. Det ser så roligt ut att jag vrider mig av skratt varje gång. ^^

Dags att öka brors vikter idag, och det gick som en dans. Eller, han såg lite wobblig ut i benen, men han gnäller aldrig, bara tar i allt vad han har. That's the spirit. :D Han råkade dock, av misstag, peta till en kille i rumpan med en skivstång,. och märkte det inte förrän jag påpekade:" Ocke, du kör upp stången i hans..." följt av en talande tystnad, och han såg generad ut och jag försökte (förmodligen utan större framgång) dölja mitt hysteriska fnissande. Sen började han också fnissa och så fnissade vi en stund. Det var skoj.^^

Mitt Bus. Jag ska träffa mitt Bus snart hoppas jag. Och Gabs &Louice på fredag och Jenny på söndag och wohoo. :) Måste ses med Bästa Strulet också nån dag.

Har haft samma tanke på hjärnan sen 13 minuter in i lillebrors match. Faen, jag blir inteav med den! Vik hädan, onda (eller njae, egentligen inte, bara väldigt tankeupptagande.) tanke! Nu ska jag försöka sova.

Inga kommentarer: