onsdag, februari 21, 2007

Yrsnö.

16:23

Jag och bror har tränat, och det blev inte vanligt, det blev speedträning på högsta växeln, för han skulle till sjukhuset sen. Så jag kortade ner programmet och istället för att vänta på varandra körde vi två övningar "samtidigt", typ jag körde benböj och han bänkpress och sen byttes vi. Låt mig här bara få inflika att jag verkligen INTE uppskattar träning på det viset, men det är okej någon gång ibland väldigt sällan med bra anledning. Och en vän på sjukhuset är en bra anledning. Men lite träning - bättre än ingen träning. Och med den bristande motivationen jag känt det senaste så är det skönt att ha någon annan att "hänga upp" träningen på. Så jag kommer iväg ändå. Idag är det onsdag, och imorgon är det torsdag och funk. Jag ser fram emot funken, det är alltid roligt. :)

Jag ska åka med pappa hem idag, så jag duschade på Fysiken och tog mig hit igen. Rörde ihop lite gröt med äpple&kanel i och satt och avnjöt den i det tysta köket. Jag tycker om gröt. Är det något jag skulle kunna leva på resten av mitt liv så är det gröt.

Jag känner mig lite rastlös. En promenad hade suttit fint, men gå ut och frysa och få massa snö överallt? Njae alltså.

Inga kommentarer: