tisdag, februari 13, 2007

Om du rör mig nu så dör jag.

17:28

Skolan idag var inte rolig, bara seg och efter lunchen upplevde jag en session där jag inte så mycket försökte koncentrera mig på vad som sas, utan bara hålla ögonen öppna. Det gick bra. Ibland. Sen hittade jag min vattenflaska och lite kallt vatten gjorde saken bättre, och sen blev det rast och ett äpple (SOCKER! Jag behöver SOCKER!) gjorde saken bra mycket bättre. Lyckades hålla mig någorlunda alert genom resten av föreläsningen. Men det var skönt att sluta. Det känns verkligen överdrivet tydligt när jag får mindre sömn än jag egentligen behöver. Jag ska ta igen det ikväll. :)

Efter skolan vandrade jag mig iväg med Anna, vi skiljdes vid Fysiken där jag gick in och hon fortsatte. Tränade runt en timme, skönt. Lite sliten i benen, men inte förvånad över det efter igår. Kändes ändå förvånansvärt pigg. Men riktigt trött på slutet. På något sätt har jag äntligen kommit på hur jag ska göra för att hjälpa till med magen när jag gör benböj i Smithmaskin (och stabiliserar bättre i de flesta övningarna förresten.) och det innebär att jag helt plötsligt tränar magen mer än just under träna-magen-sessionen. Jag tycker om det, det är häftigt att känna vilken muskelgrupp man använt. :)

Strax ska jag in i duschen, sen klä på mig, äta mat, iväg till Önneredshallen. (whää, jag gillar fortfarande inte Önneredshallen. Obehagligt.) Måste ringa min tränare också, säga att jag inte tränar ikväll. Och lämna slutgiltigt besked om Rödspätte. Uhh, vill knappt ens fråga mamma, för jag tror inte jag får åka. Suck. Suck igen.

Imorgon kanske det inte blir nåt med Mikki, för hon har haft timing nog att bli sjuk. Jävla stil. :P Jag håller tummarna för ett mirakulöst tillfrisknande. Och jag ska vara lite busig imorgon också. Men jag kan inte säga mot vem/vilka, för då blir det ingen överraskning. Ju. ^^ Lovar att skriva om det imorgon. :)

Inga kommentarer: