onsdag, januari 17, 2007

Today is such a good day.

20:38

Wow, jag överlevde tentan! Jag inte bara överlevde den, det känns bra också. Jag vet tre poäng som jag säkert har missat, men jag orkade inte med att räkna aproximate points den här gången, utan jag bara läste igenom allt en gång för att se att jag svarat på allt jag kunnat och sen lämnade jag in den. Den var maffig, och som Mikki uttryckte det senare: "Det blev ju en hel bok!"

Efter att vi alla fyra överlevt tentan (Anna såg glad ut. Det var upplyftande. Har man sett den minen hon hade efter kemitentan så vill man inte återuppleva den en gång till. Den var något av det eländigaste jag sett.) så samlades vi i caféet och pustade lite innan Anna gick till F&S och vi tre som blev över gick till Fysiken. Så tränade jag ordentligt för första gången på ett bra tag och jag kunde inte ens genomföra hela programmet för att.. nej. Jag är för otränad. Mina ben spontant krampade och darrade efter utfallen (och då kunde jag inte ens göra alla ordentligt. OMG!) och jag fick vackert välta ner på golvet efter sista magövningen för jag kunde inte resa mig upp själv. Jag kommer ha bajsont i kroppen imorgon, men.. ähh. ^^ Det är så skönt att ha tagit i ordentligt igen. Ska nog ut på en lite försiktig löptur imorgon för att få igång nåt som påminner om blodcirkulation i musklerna.

Imorgon.. imorgon är jag ledig. :) Jag tänker ta en morgonpromenad (om det inte spöregnar vill säga. Peppar peppar.) åka in till Kungsbacka för att besöka en Wettergrens och träffa Bustrollet på kvällen. Jag har bestämt vilka muffins jag ska baka till på lördag (men det kan ni se i månen efter att jag skriver här. Överraskning! ;)) och skickat in en jobbansökan till Liseberg.

Nu ska jag rota fram en frukt ur kylskåpet och göra en kopp thé. :)

Inga kommentarer: