tisdag, december 05, 2006

Kan inte himmelen sluta gråta snart?

08:04

Jag har svoit bort min magvärk - halleluja! Hade varit lagom inte roligt att gå omkring med panikont i magen en hel dag. Nej, det får jag fullt tillräckligt av en vecka i månaden, fullt naturligt.

Jag hade nån bra dröm inatt. Jag kom ihåg vad det var när jag vaknade, och sen låg jag kvar och snoozade i 15 minuter och drömde medvetet färdigt drömmen. Men nu minns jag den inte. Mysko.

Idag ska jag börja med ett nytt ämne - biokemi. Jag hoppas det blir roligt, jag tror det blir roligt. och så fysiologi på eftermiddagen. Kanske träffa mitt hjärtas enda sanna kärlek på lunchen också? För hon skulle in till stan och klippa sig idag. Det spöregnar idag med. Kjol och regnbyxor - men det är snyggt, det är det.

Fridens. :)

Inga kommentarer: