måndag, december 04, 2006

för alla stunder vi haft.

19:12

Jag har fortfarande förbannat ont i magen. Jag försöker få det att sluta, men det går inte. Jag gör nog fel. Nu har jag i alla fall legat en stund på köksgolvet och läst bok och lagat mat med viss hjälp och ätit mat och slapp tillbringa hela måndagskvällen ensam, tjoho! trevligt. :)

Jag har ingenting att göra, inget att plugga. Jag tror jag ska bege mig ner i vardagsrummet och sitta och slappa och slöglo på TV - det var jättelänge sen jag gjorde det. Jag råkade peta mig i munnen förut när jag hade skurit chili, det var dumt och mycket, mycket starkt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Eller jo, jag vet vad jag vill skriva, men jag ska nog inte göra det. Internet är en lite för offentlig portal för det.

Inga kommentarer: