fredag, oktober 20, 2006

You will never be my fool.

10:40

Igår la jag mig i sängen, vände på mig och sen somnade jag. Jag har sovit ungefär 11 timmar och mår så otroligt mycket bättre än jag gjorde igår. När jag kom hem vid åtta-tiden efter att ha funk:at i en timme höll jag spontant på att börja gråta utan annan anledning av att jag var trött. Men inte nu, alltså. :)

Jag lyssnar Regina Spektor, har ätit frukost och plockat iordning i mitt rum + bytt sängkläder. Jag hade noll ork att duscha igår och gick bara och la mig när jag hade gjort färdigt mitt skolarbete. Nu tvättar jag tvättmaskiner med tvätt och hänger tvätt och ska nog släpa upp dammsugaren och städa mitt rum lite.. det var ett bra tag sen. Någonstans runt tretiden ska jag ta mig iväg in till stan och få en massa sprutor. Läskigt, jag har inte fått sprutor sen vaccinationen i 6:an. Eller 4:an. Länge sen ialla fall. Jag ska duscha också, längelänge och varmt och njuta i fulla drag. På kvällen är det middag hos ett försenat födelsedagsbarn med tjejmaffian, och sen utgång tror jag. Tjoho, I've missed them so. :)

Inga kommentarer: