tisdag, oktober 24, 2006

Tidig morgon - ögonsvid.

06:40

Jag avskyr grupparbeten. Djupt och innerligt. Jag mår ännu mindre bra än igår men vågar inte stanna hemma för då kommer jag känna mig elak och lat och inbilla mig att mina gruppkamrater tror jag ljuger och blir sjuk med flit. Så - jag kommer sitta återigen i en alldeles för kall datasal till klockan fyra och frysa, ha huvudvärk och bli arg och irriterad på folk. Låter som en lysande premiss för dagen.

Nej, skämt åsido. (Och det jag skrev ovanför är egentligen inget skämt, varför skrev jag så för?) Allt jag siktar på är att på något sätt genomleva den här dagen, så arbeten färdigskrivna och börja på min demo. Det som överskuggar allting är att jag ska till tandläkaren på torsdag och jag får i det närmaste panikångest bara jag tänker på det. Jag försöker att tänka på det så lite som möjligt.

Jag har tagit min lillebror mp3 igen. "Lånat". Endast för att genomleva dagen.

Inga kommentarer: