torsdag, oktober 12, 2006

Sweet dreams, darling.

23:08

Jag ska snaart gå och lägga mig, men innan ska jag bara krafsa ner något snabbt här.
Idag - pluggat från halv nio till halv sex. Äta mat, träna funk (åh halleluja, min avslappningsdos) från sex till sju. Halvspringa till tåget som vanligt. Hem, duscha, äta, jobba. Mamma skjutsar mig till Kungsbacka, till Tio Pepe och där sitter alla F-87tjejerna, Magnus, Holger och Åkesson. It will always be the same. :) Helt toppen att se alla igen. Jag är så glad. Och vansinnigt trött och stressad, men det struntar jag i nu. Allra mest glad.

Jag har ingen handboll att aktivera mig med i helgen. Elin skulle med Önnered ner till Grekland och spela där, då det blir kanske lite knepigt att se. Eller väldigt knepigt. Lillebror kanske spelar? Kusinen? Hum, hum. Jag har för mig att någon spelar i helgen. Oh well, det löser sig. Nu ska jag krypa i säng, göra en kladd till en seminarieuppgift imorgon och läsa lite ur en chokladbok (alltså - en bok om choklad. Inte en bok av choklad.) som mamma lånade till mig på biblioteket. She soo knows me.

Inga kommentarer: