måndag, oktober 09, 2006

Longing for bed.

22:59

Mitt älskade lilla hjärtegull har fått jobb! :D
Hon kom ner förut när jag lagade mat och jag fattade ingenting och sen yttrade hon de ödesdigra (jag har alltid velat använda det ordet. :P) orden: "Johanna, jag har fått jobb." och jag skrek och hoppade och kramade henne och hon kramade mig och hon grät och jag grät nästan också, men bara nästan och jag är så innerligt lycklig för hennes skull. God, she deserves this!
Lyckokänsla i magen hela dagen. :)

Åka med till lillebrors träning är blev en ovanligt lyckad tillställning. Vi hämtade upp kusin innan träning och han är för härlig den pojken. :) Vi kom lite innan deras träning började, så de äldre killarna (herrlaget?) tränade och jag smet och bytte om och när jag skulle in i hallen och leta efter Adam så tittade jag överallt utom på planen (Strutstaktik - om jag inte ser dem ser dem inte mig.) och tänkte "Åh gud, känn inte igen mig, säg ingenting." och för en gångs skull blev jag bönhörd. Eller ja. Murphy var snäll mot mig. Halleluja liksom.
Sen ut och springa i spåret, tre varv och in och duscha och sen hade jag en timmes slapptid där jag kunde roa mig med att läsa böcker, öva på att snurra en boll på fingret och titta på träningen.

Jag har hunnit med att träna, äta, duscha och varva ner såpass att jag kommer kunna somna utan större problem. Toppen ju. :) Jag är helt mörbultad och stel i kroppen och min säng känns oemotståndlig. Natti.

Inga kommentarer: