torsdag, oktober 26, 2006

brake my fall.

14:23

Min känsla av att vara urusel har gått över i viss mån. Typ tio minuter efter det att jag ringt till Safoureh kom pappa och stor bror hem för att hämta något, så de kramade&tröstade, så följde jag med in till farmor sen. Kul att sitta ensam hemma och må dåligt? - nej.

(Dessa onda människor som apropå att ha mycket mens+PMS+mensvärk glatt påpekar: "Men det går ju över." Jaha, och lite mer exakt hur hjälper det mig nu, jag bara undrar?! Dra dit pepparn växer med den meningslösa kommentaren.)

Det blir ingen funk eller handboll för mig ikväll, suprise, suprise. Tidig sänggång tack. Klockan känns som runt elva, men den är egentligen snart nästan tre. Imorgon har jag tänkt att åka och hälsa på min gamla skola och sitta i caféet och slöa ett tag. Tjoho. Efter det ska jag ta mig in till Huntingford runt 14. It's going to be a painful friday, oh yes indeed. But it's soo worth it. :)

Bustrollet skickade mig ett uppmuntrande sms som svar på mitt deppade. Det känns bra, det känns bättre.

Inga kommentarer: