måndag, september 11, 2006

Solskensmåndag.

16:18

Nu har jag skrivit färdig min första högskoleuppgift - gissa om jag känner mig duktig. :) Nu har jag en uppgift kvar, och efter att ha kollat på första frågan känenr jag mig avskräckt och tror jag ska ta en paus och ge mig ut och springa en liten stund och få lite luft och röra på mig. Jag har suttit inne hela dagen och det är ju fint väder ute för sjutton, sol och grejer. Jag har tisdag och onsdag på mig att skriva, och egentligen nog torsdag också, men jag tänkte att om jag inte börjar med att tänka "Jag gör det seeen.." så slipper jag besväret med att bryta det mönstret sen.

Min bror är krasslig och sitter på sitt rum och hostar och det är synd för jag hade velat ha sällskap ut. Jaja. Det blir väl jag och mp3:n som vanligt. Isaks mosse, here I come.

Inga kommentarer: