torsdag, november 19, 2009

namaste.

09:55

igår kväll, efter träningsfri tisdag (nackont) och onsdag (bara ingen lust) fick jag helt sonika för mig att jag ville ha ett riktigt snortidigt pass att gå på på torsdag morgon. efter lite letande på Fysiken och Friskis respektive hemsidor hittade jag ett yogapass 07:15. "Hur illa kan det bli?" tänkte jag och ställde klockan på 06:00.
det var inte illa, inte dåligt alls. däremot var det väldigt skönt, avslappnande och harmoniskt. lite annorlunda mot den yogan jag brukade köra förut, men inte på något dåligt sätt. när vi satte oss upp ör sista gången undrade jag för mig själv: "Varför slutade jag med yoga för?"

jisses vad stel jag är förövrigt. och sned. men jag tyckte om det. :)
nu ska jag ta tag i idrottsnutritionen och plugga inför tentan. :)

Inga kommentarer: