lördag, juni 05, 2010

Nattligt lyckotjut.

01:11

Ja, det har varit långt mellan sena och kryptiska nattinlägg, but here comes one! :)

Lady Hickups lillebrors student var awesome, på mer än ett sätt. Vi agerade kökspersonal och om någon gick hungrig från deras hus var det i alla fall inte vårat fel. Nu är jag hemma efter en kvällspromenad till bussen som luktade syrén och sommarnatt och allting snurra omkring i huvudet, in a good way. Jag fånler mest hela tiden och vill studsa upp och ner. Lady Hickups skrattade åt mig på tåget när jag flera gånger bara fade:ade bort i en mening och sen började le igen. Jag skrattade också. Glad. Förvånad och jätteglad.

Oj. OJ. Är det såhär det känns med fjärilar i magen? Det känns som så länge sen att jag nästan glömt bort det. Nu är de tillbaka med besked och jag är glad. Freaking-otroligt-hoppa-upp-och-ner-glad. Herregud. Nu ska jag gå och försöka sova (knappast! =D) och återuppleva innan-bussen-kom-tiden minst tusen gånger. Och fånle. Det vill liksom inte sluta. =D

Inga kommentarer: