måndag, april 19, 2010

I fas.

09:37

Igår gick jag och la mig i vettig tid (i mitt huvud är det typ kl. 22), för första gången på typ två veckor. Det var skönt, oh, så skönt. Trots det kändes det som jag lätt kunnat sova en timme till när mobilen plingade på mig imorse, men efter två omgångar snooze kom jag upp, i mina löparkläder och ut på morgonjogg. Det är fortfarande bra kyligt på mornarna nu, men inte så att det faktiskt är kallt på riktigt, bara uppfriskande. Det har dessutom slutat blåsa halv storm, så all in all var det en härlig 30-minutersrunda jag var iväg på. Sen stretchade jag, vilket definitivt var välbehövligt. Jag ska sluta upp med att fuska bort det efter mina träningspass, för de 5-10 minutrarna jag "vinner" på det är verkligen en Pyrrhusseger.

Idag ska jag kicka igång analysen i magisteruppsatsen. Jag känner mig lite rådvill och vet inte riktigt hur jag ska göra... men det ger sig, antar jag. Just have to get it goin'. :)

Inga kommentarer: