söndag, juni 28, 2009

en sjöööman ääälskar haaavets våg...

19:59

min kväll igår blev en ljuvlig pizza-browniekväll med sällskap av Shrek 2 på dvd:n. mitt i alltihopa ringde farfar och undrade om jag ville med ut på båten imorgon och jag nästan skrek "JA!" i luren. som jag har längtat efter det!

morgonen bjöd på att bli väckt av skrikande barn - bor man i ett radhusområde så... suck. det är skrikande barn på morgonen eller stänga balkongdörren och dö av värmeslag. pest eller kolera. anyways. körde ett mycket bra stavgångspass i Bunketorp. stavgången börjar verkligen funka nu, tekniken känns bättre och pulsen är högre under passen utan att det känns så värst mycket jobbigare. :)

farfar plockade upp mig strax efter halv tio och sen iväg till båten där vi vackerts fick vänta på halva kusinfamiljen innan vi kom iväg. dagen har varit obeskrivligt ljuvlig. sol, hav, salta bad och göra iiingenting. me love. <3

Inga kommentarer: