lördag, april 18, 2009

solskenslördag.

10:56

gårdagenskvällen blev trevlig med mycket skratt, Bananas ljuvliga foccacia och härligt sällskap. jag <3 våra hemmafester. hemma vid halv tre, de-makeup och i säng. sovit som en stock hela natten, vaknade upp någon gång och somnade om. halv tio hade jag hunnit vakna och morna mig nog för att tassa upp, få på mig mysbyxor och fixa en kopp te.

bara jag hemma (Lillebror räknas inte, han ligger utslagen i sängen och sover) och morgonen har varit havregrynsgrötfrukost och lösa Melodikrysset på egen hand. varje lördag det varit möjligt har mamma löst Melodikrysset, jag är uppväxt med det och tycker det är superkul. allmänbildning för sjutton! 12 av femton kryssrader är ifyllda (okej, jag använde Internet till tre frågor...) och det är helt klart godkänt tycker jag. :)

underbart väder!
jag ska göra min plikt och gå till affären och sen - INLINESTUR! :D

Inga kommentarer: