fredag, januari 16, 2009

spy galla.

20:34

jag måste.
dagen har varit sjukt bra och rolig med massagekurs och klämma och bli klämd på och sen vips in till stan, låna Mikkis dusch och möta upp henne och Banana på PC. det hela utvecklades till en trevlig after work med diverse människor. :)

kvart i åtta gav jag upp, eftersom jag är sjukt trött efter massagekurs i två dagar och begav mig hemåt. det var tänkt att min William Wallace skulle komma över sen ikväll och vi skulle kramas och pussas och göra allt sånt som man gör när man inte sett på typ en vecka, men fick sms på hemvägen att han förmodligen inte hinner, change of planes och han ska jobba imorgon.

så, PANG!
mitt humör rätt ner i botten och nu går jag omkring i lägenheten och verkligen pyser av dåligt humör och surhet. för jag längtar efter honom sominnihelvitte och blir det inte ikväll blir det på söndagjävla eftermiddag.
så - skitsur. på allt.

Inga kommentarer: