torsdag, december 25, 2008

god fortsättning. :)

19:42

min julafton har varit helt toppen.
familj och mat och förvånansvärt mycket julklappar. det lite småkomiska är att jag önskat mig en hel del prylar till lägenheten... som jag fick. mycket passande nu när jag ska flytta hem. :P och böcker (skönlitteratur! lycka!) och en HATTIFNATTLAMPA! :D

imorse var det gulorange soluppgång och jag sprang en sväng i den kyliga morgonluften. ljuvligt. även spelat ishockey med familjen och släkt (HAHAHA! ^^). det var sjukt roligt och vi hade all utrustning på oss - ja, det innebär även suspensoar. jag gjorde två mål. :D

jag toklängtar efter min älskling. tvååå dagar kvar. snart en. tiden går läskigt långsamt när man vill att den ska speeda på.

ikväll ska jag, Stor bror, Lajsa och hennes kompisar ut och göra Gnällbältet osäkert. muhaha. :)

Inga kommentarer: