onsdag, november 12, 2008

hej och tack för kaffet.

22:34

haha, jag är klar med alla skoluppgifter i tid och ingen panik den här gången!
känner mig duktig. lilla klubben för inbördes beundran. :)

aptrött, as usual.
ingen funk ikväll dock, Sanna var sjuk. lite smålustigt att min första reaktion på det var: "Men... det kan hon ju inte vara! Dålig stil!" och inte som sig bör - "Stackars liten hoppas hon inte mår för dåligt." skönt att jag inte är egoistisk. :P det blev ytterligare ett gympass istället och 20 urtråkiga minuter på crosstrainern på slutet. men jag höll ut. :)

apropå sjukdom - jag undrar hur det är med fröken Banana. hon gjorde några riktigt bra försök till att hosta lungorna ur sig igår och när vi andra tyckte att hon skulle hem för att hon vara alldeles feberblank i ögonen så svarade hon: "Nej, jag har inte feber, ögonen tåras bara för att jag hostar så mycket!"
...
för det är ju mycket bättre? :P
tokiga flicka. hoppas du mår bättre gumman!

ingen skola förrän 15 imorgon.
sovmorgon.
sweet. :D

Inga kommentarer: