onsdag, september 17, 2008

revival.

14:22

jag är GLAD! =D
lunch hos farmor och hon tröttnade väl på att höra mig hosta, så vi åkte iväg till en läkarmottagning i Billdal. jag behövde inte vänta alls, kom in på undersökning direkt och inte ens tio minuter senare var jag ute därifrån med både diagnos och ivägskickat elektroniskt recept på dämpande hostmedicin med knark i. :) OCH jag får träna! :D "Räkna inte med att prestera som du brukar bara." sa hon och nej, det tänker jag inte och det lär ju inte bli några monsterpass, men i alla fall slipper jag sitta still på rumpan och göra nada. sen fick jag förklarat för mig att jag har inte ont i halsen för att jag har infektion och är förkyld - jag har ont i halsen för att jag hostar så satans mycket. ahaaaa. :)

kontenta:
- jag får träna.
- jag har antihostknark.
- jag kommer förhoppningsvis kunna sova på nätterna.
tjo. :)

Inga kommentarer: