måndag, mars 10, 2008

happy ending.

23:22

trots att jag började dagen med en vag baksmälla (som hade gått över runt 11-12) så känns det ändå som den blev hyfsat slappig och produktiv i ett. jag har städat min lägenhet, jag har handlat mat, jag har gått promenad till min cykel och cyklat hem den. jag har åkt till Bästa strulet och agerat sällskap när hon lagade mat (två pers samtidigt i hennes kök = tror inte det va. :P), vi åt mat, tittade på TV, jag beundrade hennes nya tatuering, vi drack te och frossade i havrekakor med russin. en sådär underbar kväll som det blir med henne. <3

hemma. gjort müsli till och med. bestämt mig för att försöka göra slag i saken med min egen planerade tatuering efter att jag gett blod. ringde Bror idag och han ska börja skissa på den. oh, jag har samma känsla för det här som jag hade innan jag flyttade och inte hade fått mitt älskade träd uppmålat på väggen än. den här känslan av upprymd förväntan, av att det kan liksom inte gå fel, det är för bra för det. :)

orka gå på föreläsningen imorgon när jag redan typ gått på den redan i förra kursen. sovmorgon, here I come. :)

Inga kommentarer: