fredag, januari 11, 2008

affirmation.

22:21

tokdans till Savage Garden - Affirmation.



jag vet inte vart jag ska börja idag heller.
jag jobbade från 7 (jo, matbutiken öppnade då. helt crazy om du frågar mig. vad som ändå var mer crazy var att det faktiskt var rätt mycket folk. hallå? hem och sov med er?) och runt 14 var jag helt slut i knoppen och gjorde det ena felet efter det andra (vad sägs om att knappa in 472,7 kg potatis? :P) och var ytterst lycklig när jag slutade vid tre. kände mig ytterst motvillig till att gå in i butiken och handla, men jag gjorde det ändå. äntligen! - jag äger en nagelsax! och köpte färsk broccoli, jag tänker göra broccolisoppa imorgon. :)

efter jobb och handling så tog jag mig hem till farmor&farfar för att hämta utlovat duschdraperie (jag hade ju äntligen fått bort alla grejer ur duschen och skulle duscha och insåg att jag har ingen såndär golvlist som hindrar vattnet att flyta ut på golvet. eller en skrapa till att få bort vattnet. fan, jag har inte ens ett duschdraperie. stod i hörnet och fokuserade mest på att inte få vatten över hela golvet. :P) som skulle vara grönt och fint och passa bra i mitt badrum. det är inte grönt - det är turkost. sådär pastelligt turkost och.. förlåt alltså, men det är verkligen jättefult. jag måste hitta ett snyggt duschdraperie, jag kommer få bestående men om jag ska ha det där. :P

nu är jag i Lindome. ska träna småflickor imorgon och vem orkar gå upp tidigt för att åka massa spårvagn och tåg till Kungsbacka? inte jag!

jag har träningsvärk i ryggen och framsidan av benen. jag ska sova i bättre tid ikväll än jag gjort sen i söndags typ. och så.. äh. eller jag vet inte. jag vet inte vad jag ska skriva eller om jag ska skriva eller hur jag ska formulera mig. det är ovant och helt wow. :)

Inga kommentarer: