torsdag, september 20, 2007

blue suede shoes.

17:58

jag har abnormt ont i mina trampdynor efter att ha gått med högklackade stövlar två dagar i rad, det känns som blåmärken under trampdynorna. jag vet att jag egentligen har förbrukat min rätt att klaga eftersom jag tar på mig dem frivilligt, men de är ju så snygga! jag menar - skor. fina skor kan man stå ut med lite (eller mycket) smärta för att ha på sig. hur mycket smärta man står ut med står i propotion mot hur snygga skorna är, hur fin man känner sig i dem samt hur bra de passar till alla andra kläder man har på sig. :) med tanke på hur ont jag har i fötterna har jag känt mig väldigt fabulous två dagar i rad. det är värt en hel del.

ikväll --> pappas flickor spelar match. egentligen meningen att mamma och jag skulle gått, men sen skulle hon på lillebrors föräldrarmöte. tråååkigt. ringde Jesper och tyckte han skulle följa med. Jesper spelar match, när jag tyckte att han skulle prioritera mig så sa han att det gjorde han, men bara inte så mycket. då tjurade jag en stund och han bad om ursäkt. men, han skulle spela match. tråååkigt. Julia ville inte följa med (no shit? :P). till slut ville i alla fall farfar gå med mig. det blir fint. :)

och jag har fortfarande inte läst igenom min artikel som jag måste skriva om. ahaha. suck.

Inga kommentarer: