torsdag, augusti 02, 2007

innan sängggående.

21:57

efter vårdcentralbesöket ringde jag till farmor och hon och farfar hade varit vid båten och pysslat. de svängde förbi och hämtade mig och tillbringade en trevlig eftermiddag med att bli bjuden på kycklingsallad till lunch, sitta vid kökdbordet och prata om livet med farmor och sen följde jag med henne till Ica Maxi och handlade. när vi var hemma igen och packade upp ringde (minälskadelillasnutt)Julia och vi bestämde att hon skulle komma förbi och hämta upp mig på sin väg till Lindome. hon kom runt sjutiden och vi åkte hem, har suttit vid köksbordet med tekoppar, babblat och skrattat oavbrutet sen vi sågs. Julia i mitt hjärta. jag älskar dig. <3

imorgon ska jag ut och segla med farmor&farfar samt kusinfamilj om vädret tillåter. det hoppas jag innerligen, jag villvillvill ut och segla. och träffa släkt. whey. <3

Inga kommentarer: