torsdag, juni 28, 2007

kom ihåg mig då, här finns du kvar.

10:29

jag drömde ganska underligt inatt, men samtidigt ganska välbehövligt tror jag. helt annan känsla när jag vaknade än igår, när jag hade drömt att jag blev skjuten, det var ingen trevlig upplevelse. men idag är det som om jag vaknade i en liten varm och mysig boll av värme och trevlighet. jag är inte rädd för att drömma längre, såsom jag var när jag gick i tvåan på gymnasiet och körde slut på mig helt och inte ens kunde vila ut ordentligt på nätterna. jag kommer fortfarande ihåg den känslan av att vakna på morgonen och vara totalt utmattad trots att jag sovit 8 timmar. usch usch, never more.

jag kan börja träna med bror igen, i och med att egenträningen drar igång nu. Tjoho, I've missed it. vi var alltid klart coolast och bäst på gymmet. och de med bäst teknik, without doubt. (och det är faktiskt ingen lögn. herregud, som folk gör ibland.. man undrar ju.) förhoppningsvis blir det träning ikväll, men lite gym, och så löpning på lördag. i tisdags när vi fick våra sommarträningsprogram av Åkesson och Mitta var det någon som frågade: "Men hur gör vi under Partille Cup, då ska vi väl inte träna?" och Mitta svarade: "Men Partille är på onsdag, ni har hela måndag och tisdag på er." och jag tänkte i mitt stilla sinne: "Måndag och tisdag? Vad hände med torsdag-fredag-lördag-söndag då?" men, sen är jag ju helt träningsnarkoman också. ^^

Inga kommentarer: