måndag, april 23, 2007

turn it up, fire it up.

22:42

jag har faktiskt inte tänkt så mycket, speciellt inte under träningen. ganska svårt att fokusera på andra saker när det ligger 120 kg på axlarna samt när jag blir förbannat för att det inte går så bra med bänkpressen som jag vill. damn it, det är svårt! och jag vill kunna och blir sur. olyckligtvis gick det inte överdrivet mycket bättre för att jag blev arg. nåja. tenikträning, here I come. oh, vad det skulle underlätta att ha en stång och bänk hemma. (längtansfull)

matchen ikväll var faktiskt bra, mycket bättre än jag sett dem spela på länge. Ida Odén var grym ikväll, 11 mål och Ahlm gjorde kanske inte så mycket mål, men en sjuk massa assist. efter matchen visade det sig att jag lyckats missa både Lina och Elin som tydligen också varit där. bra jobbat? inte. lyckades dra i benet strax ovanför knäet i nån grön låda med vass kant när jag skulle upp på på läktaren från planen, och fick ett snyggt jack i benet. som om mina ben inte är misshandlade och blåmärkta nog? tydligen inte.

jag har varit engagerad idag och kikat in på Svenska Jordbruksverkets hemsida och skivit ut kvalitetskriterier för frukt och grönsaker. nu är jag inte så intresserad av grönsakerna, men jag kan vara selektiv när jag läser.

imorgon ska jag på typ-arbetsintervju, jag hoppas innerligen att det går bra. imorgon ska jag även plugga, springa 5:an i Bunketorp (om mina ben och rumpa fortfarande lever imorgon) är det tänkt och gå upp till Sinntorp vid något tillfälle. om jag inte fegar ur, det känns nästan så nu. nej, jag vill inte fega ur. inte egentligen. eller jo. eller jag vet inte.

1 kommentar:

Gabriella sa...

Hihi, jag älskar att läsa din blogg! =D Så upplyftande och skoj!Bara så att du vet, jag kollar din blogg cirka 2 ggr om dagen för att se om du skrivit något nytt ;)
/din trogne läsare