lördag, november 04, 2006

Gårdagens nya ord var "screwable"

09:49

Vaknade någon gång på morgonen av att telefonen ringde och jag låg kvar i sängen med ihopknipna ögon och tänkte: "Jag svarar INTE, jag sover!" och efter ett tag slutade det ringa och jag somnade om. Vaknade kvart i nio fullt utsövd och låg kvar och bara njöt av det faktum att jag var varm, lite sömnigt nyvaken och hade kunnat ligga kvar i sängen hur länge jag velat nästan.

Pappa är hemma. Oh lycka. Han har varit i Västerås sen iii.. onsdags tror jag och kom hem igår kväll. Jag har saknat honom. Både mamma och pappa sitter nere i köket nu och äter frukost. Känns hemtamt och tryggt. Snart börjar Melodikrysset och jag ska ner och.. ja... hjälpa till är väl att ta i, men komma med vilda gissninar, så får dem skriva i svaren. :)

Vid elva --> Ikea med mamma och ev. bustroll. Nice. Jag ser jättemycket fram mot ikväll. Jag kommer frysa massa, men det ska bli väldigt roligt ändå. :) Ser ni en frusen indier med grön sari koch jesussandaler kan ni ju vinka, för det lär vara jag. :)

Inga kommentarer: