söndag, september 10, 2006

Girl you amaze me.

22:13

Hahaha^^
Jag genomförde ett test här hemma - jag satte på "Boten Anna" och kollade hur lång tid det tog innan stor bror upptäckte vad jag gjorde. Det tog 19 sekunder (ovanligt lång tid faktiskt), sen kom han ut från sitt rum, tog tag om mitt huvud som han skulle knäcka min nacke och nöp mig i kinderna och näsan och morrade "Säg förlåt!" Hahahaha^^ Det är så roligt med lättpåverkade syskon. :)

Julia älskar mig, "alla dar!" som hon uttryckte sig och vad skönt det är att höra det, även fast jag vet det egentligen. Min familj är hemma igen, mamma&pappa sitter i rummet och dricker thé och äter kvällsmackor och lillebror har parkerat sig framför datorn - han har ju inte haft tillgång till någon på heela helgen. :P Jag pratade med Carin förut också, jag ska hem till henne och åka häst någon dag. Shiit, vad länge sen det var jag red. Skoj. :)

Jag ber en bön tills imorgon - Snälla CSNguden, ge mig pengar. Amen. Jag ska bara slösa lite grann på ett par stövlar. Åh, vilka stövlar. :)
Snart sova. Jag känner mig mesig som är trött tjugo över tio när jag inte gjort något speciellt på hela dagen. Natti.

Inga kommentarer: