söndag, augusti 13, 2006

Y no de excusas vivo yo.

00:42

Just nu känner jag att jag gärna hade velat vara kille. Det känns inte alltför roligt att ha deppigdagar inprogrammerade i kroppen. Jag hatar den här deprimerade tankfullheten som smyger sig på vissa kvällar. Jävla kvinnoskap.

Annars har kvällen varit väldigt trevlig. Jag tycker om nördfesterna och jag har förevigat allsången som förekom genom att spela in den. Nog för att det kändes en smula.. underligt och utanför att sitta och dricka thé när alla andra drack alkohol, men thé är gott och jag hade inte så mycket till val. Jag valde att åka hem ganska tidigt - jag är fortfarande trött efter igår. Jag fick en hejdåkram av alla innan jag gick från Bumby, och Nicklas kallade mig en jävla idiot för att jag skulle hem. Jag väljer att ta det som en komplimang och känner mig uppskattad. :)

Det dunkar stillsamt smärtsamt bakom min panna nu, jag har druckit för lite vatten idag misstänker jag. Ska kura ihop mig i bädden nu och läsa lite. Natti natt.

Inga kommentarer: